Evaldas Dzialtuvas
200 Ratų Lenktynės (II)
Šį šeštadienį vyko ARTkart organizuojamos, antrosios šių metų 200 ratų lenktynės. Lenkynėse startavo net 20 komandų, itin siauroje Marijampolės trasoje.
200 ratų lenktynėse dalyvavau komandoje su Benediktu Urbonu, ART-120 Light klasės, šių metų pirmos vietos nugalėtoju. Važiavome su Benedikto kartingu...




Laisvosios treniruotės vyko nuo 10:00 iki 14:00. Pradžioje sunkiai sukdavosi vairas, dėl didelio karto svorio, pareguliavus kartingą, pravažiuodavome abu po vieną kartą ir pasakydavom savo nuomone. Pagaliau atsireguliavus kartingą, laukėme kvalifikacijos.




Nusprendėme, kad kvalifikacija važiuosiu aš. Kvalifikacijoje kartas važiavo labai gerai, laikai kartais būdavo labai arti geriausio laiko. Treniruočių laiką buvau pagerinęs, laikas buvo 0:32.423 sekundės - antroji vieta, nuo pirmosios atsilikimas buvo tik 0:00.19 sekundės.






Pirmajame važiavime startavau vėl aš, iš antrosios pozicijos. Apvažiavus apšilimo ratą ir sustojus į savo vietas, teisėjai viską sutikrino, ir skalbdami startą, iškėlę raudona vėliavą praėjo per trasą. Startas labai pasisekė, startavau geriau už pirmoje vietoje startavusį Evaldą Kauzoną. Pirmi posūkiai, ratai buvo labai įtempti. Po dešimties ratų vis dar važiavau pirmas, kova buvo tarp antrosios ir trečiosios vietos, atsilikimas tarp antrojo buvo apie 1.5 ~ 2 sekundės. Pravažiavus trisdešimt ratų, buvo sunkiau važiuoti, posūkiuose skaudėdavo kaklą, šiek tiek sunku rankoms, bet laikas nuo to neblogėjo. Važiuojant 54-tą ratą, buvo laikas keistis, kitą ratą važiavau į boksus. Pasikeitimas buvo greitas, tad po 10 sekundžių Benediktas važiavo link trasos. Po pasikeitimo, trasoje buvome vis dar pirmi. Beno laikas buvo šiek tiek prastesnis už mano, bet laikai buvo stabilūs. Tačiau, likus 13-kai ratų iki finišo, blokuodamas stabdžius, Benas nesuvaldė kartingo ir apsisuko priekiu į trasos posūkio padangas. Pavojingoje trasos vietoje, greitai išsistumti karto nepavyko. Kai kartingas buvo patrauktas nuo trajektorijos, užvesti nepavyko, nei su elektriniu, nei su užtraukiamu starteriu.





Antrajame važiavime startavo Benas, iš 13-tos pozicijos. Šio važiavimo startas buvo kitoks; startas buvo duodamas "ralio" būdu. Po starto kilti pozicijom buvo sunku, pravažiavus trisdešimt ratų, buvome tik 11-toje vietoje. Benui, važiuojančiui penkiasdešimt antrąjį ratą, parodžiau, kad laikas keistis. Tačiau Benui vėl nepasisekė, jis apsisuko toje pačioje vietoje kaip ir pirmąjį važiavimą. Gerai, kad šį kartą pavyko užsikurti kartingą, tad kitame rate Benas užsuko į boksus. Pasikeitę, išvažiavau į trasą ir buvau 15-toje pozicijoje. Tuomet labai stengiausi važiuot greitai, lenkiau labai daug kartų atsilikusius ratu varžovus, retai prisivydamas tiesioginį varžovą, jį aplenkdavau nežinodamas, ar tai ratu atsilikęs, ar ne. Laikai buvo daug geresni negu kvalifikacijos ar pirmojo važiavimo. Kai pirmojo važiavimo geriausias laikas buvo 0:32.484 sekundės, tai antrame geriausias 0:32.056 sekundės, ir taip pavykdavo važiuoti stabiliai. Lenktynes finišavau 11-tas.





Lenktynių finišas buvo temstant, 18:30. Apdovanojimai buvo numatomi sutemus, su šventiniu fejerverku. Pirmąją vietą užimė Vilius B. - Ramūnas P. (26nr.), antrąją - Almantas S. - Šarūnas B. (31nr.) ir trečiąją - Deivydas U. - Darius U. (22nr.).












Spalio 7, 2010

Komentarai